Prima pagină > Viitor de aur balta noastra are > Trei e-book-uri fără de … preţ

Trei e-book-uri fără de … preţ

Mi-am făcut cont pe “Marine Insight”. Ăsta nu-i mare lucru, nu trebuie să fii cine ştie ce inginer ca să faci asta, oricare dintre voi este bine venit, singura condiţie este să vă doriţi să ştiţi mai mult. Iar dacă o veţi face, veţi avea acelaşi privilegiu ca şi mine, de a intra “free” în posesia a trei e-book-uri. Ele sunt : 1. Maritime Industry in 2012 ; 2. Important Checklists and Reports Used on Foreign Going Vessels si 3. The Ultimate Guide to Personal Safety on Ships.
Cum ştiu că românului îi place, aproape axiomatic, tot ceea ce este moca, astfel că îndrăznesc să sper că nu veţi rata ocazia. Pentru a vă face o idee asupra celor 3 cărţi ce pot fi downloadate de pe acest site, puteţi da click pe imaginile coperţilor acestor cărţi şi le puteţi răsfoi în voie. Eu, după ce mi-am aruncat ochii, ce-i drept cam în diagonală, peste ele, zic că, pentru cei din domeniu, merită.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu

Laurentiu Mironescu

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why ...

Shipwreck Log

Probabil, cel mai bun blog "maritime&offshore". Pentru că e singurul...